مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-11ورزشي

پنجمین سالگرد خاموشی «مرد تنهای شب»


«امروز پنجمین سالروز درگذشت «حبیب محبیان»، خواننده محبوب موسیقی پاپ است که بیش از آثار دیگر با «مرد تنهای شب» و « نفسم گرفت از این شهر» شناخته می شود.

- امروز پنجمین سالروز درگذشت حبیب محبیان ، خواننده محبوب موسیقی پاپ است که بیش از آثار دیگر با مرد تنهای شب و نفسم گرفت از این شهر شناخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: در میان خوانندگان مختلف که بوده اند و رفته اند اما چرا سراغ سالمرگ حبیب رفته ام؟ نخست به خاطر این که در دولت احمدی نژاد در سطح رییس دفتر رییس جمهوری ( اسفندیار رحیم مشایی)به او اجازه بازگشت داده شد و با رؤیای یک کنسرت 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی به وطن خود بازگشت اما به خاطر مخالفت اجزای دیگر و نیز خارج از دولت اجازه پیدا نکرد و رؤیای او تحقق پیدا نکرد با این همه، ماند و بازنگشت.

ماجرای حبیب از حیث داستان اجازه ها و مجوز ها هم جالب است: حبیب سال 1393 در شهرک تاریخی ماسوله در حال تولید نماهنگ ترانه خرچنگ های مردابی بود و چون مجوزهای لازم برای ضبط ویدیو را نداشت مدت کوتاهی بازداشت و البته سپس آزاد شد.

در دولتی که اجازه بازگشت به او داده بود، مجوز اجرای کنسرت نیافت و البته بیشتر خارج از دولت مانع شدند اما در دولت بعد و در سال 1393 به کتاب او - مرد تنهای شب - مجوز دادند و در نمایشگاه بین المللی کتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین سالگرد خاموشی «مرد تنهای شب»

پنجمین سالگرد خاموشی «مرد تنهای شب»