مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-10بين الملل

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی


شاخه نظامی حماس به دنبال تنش های عصر روز پنجشنبه در باب العامود قدس و حملات شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در آنجا به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه تعرض جدید به مسجد الاقصی هشدارداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی شاخه نظامی حماس به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکانال تلگرامی صوت القدس، ابوعبیده سخنگوی گروه کتائب القسام شاخه نظامی حماس گفت: فرماندهی مقاومت از نزدیک تحولات قدس و مسجد الاقصی و تلاش های تحریک آمیز و خصمانه اشغالگران و سرکرده هایشان را زیر نظر دارد.

وی افزود: کتائب القسام و فرماندهی مقاومت درباره عواقب هر گونه تعرض به مسجد الاقصی هشدار می دهد و به نگهبانان آزاده در قدس به خاطر دفاع و مقاومت در برابر هتک حرمت مسجد الاقصی و حمله به آنجا توسط صهیونیست ها درود می فرستد.

ایتمار بن غفیر عضو راست گرای کنست عصر روز پنجشنبه به همراه جمعی از شهرک نشینان صهیونیست وارد منطقه مسلمان نشین باب العامود قدس شدند تا از آنجا به طور غیرقانونی وارد مسجد الاقصی شده و احساسات اهالی قدس را برانگیزند.

در همین حال صدها جوان فلسطینی برای دفاع از مسجد الاقصی و مقابله با حمله شهرک نشینان صهیونیست خود را به مسجد الاقصی و محله های پیرامون آن رساندند و در درگیری با پلیس رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی

هشدار کتائب القسام به رژیم صهیونیستی درباره عواقب تعرض به مسجد الاقصی