مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-10سياسي

جلیلی: هر جوان کرمانشاهی باید یک صادرکننده بزرگ برای کشور باشد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هم جواری کرمانشاه با کشور عراق یک فرصت بزرگ برای این استان و توسعه روابط تجاری با کشور عراق است که باید برای آن برنامه ریزی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید جلیلی عصر پنجشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم کرمانشاه از طریق شبکه استانی زاگرس، گفت: من در سفرهای متعدد به استان کرمانشاه بازدیدهای زیادی داشته ام، از سامانه های مرزی استان بازدید کردم ولی چرا باید جوانان غیور استان در سامانه مرزی شیخ صله جمع بشوند که اگر باری بیاید آن را خالی کنند.

جلیلی ادامه داد: من در جمع جوانان روستای شیخ صله  و سامانه مرزی حضور پیدا کردم، جوانان سوال می کردند که چگونه ما می توانیم صادرکننده شویم؟ و پاسخ ها در همان جا صحبت و بررسی شد، اینها مسائلی است که با مقداری آموزش و مهارت آموزی می تواند در مدت زمان کوتاه فراهم شود و می شود در مدت زمان کوتاه با آموزش جوانان ما در این که چه مسائلی می تواند مشکل آنها را حل کند این مشکلات برطرف شود.

وی از مردم استان کرمانشاه به عنوان مردمانی خونگرم، دلاور و حماسه سازان بزرگ در دوران دفاع مقدس یاد کرد و به شهدای بزرگ این دیار همانند شهید سید محمد جعفری تا شهید نوروزی اشاره کرد و افزود: شهدای این استان چه در دفاع مقدس و چه به هنگام دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: هر جوان کرمانشاهی باید یک صادرکننده بزرگ برای کشور باشد

جلیلی: هر جوان کرمانشاهی باید یک صادرکننده بزرگ برای کشور باشد