مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 12:402021-06-10سياسي

طی چهار سال آینده باید شاهد جهش و ارتقا در شان ملت ایران باشیم


نامزد سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم آذربایجان شرقی گفت: امروز در آستانه ی انتخابات قرار داریم و برای اینکه کشور به شکل روزمره اداره نشود، - ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم آذربایجان شرقی گفت: امروز در آستانه ی انتخابات قرار داریم و برای اینکه کشور به شکل روزمره اداره نشود، باید در طول چهار سال آینده شاهد جهش و ارتقا در شان ملت ایران باشیم.

سعید جلیلی روز پنجشنبه در برنامه ی تبلیغاتی در شبکه ی سهند اظهار کرد: پیشتازی مردم آذربایجان در دوران مشروطه، انقلاب اسلامی، 29 بهمن و دوران دفاع مقدس یک افتخار است و در جنگ تحمیلی همه ی مردم ایران شاهد حماسه سازی لشکر 31 عاشورا بودند.

وی ادامه داد: در طول هشت سال گذشته چندین بار به آذربایجان شرقی و تبریز سفر کرده و با مردم گفت وگو کرده ام و در کارخانه ها، روستاها و دانشگاه ها حرفهای مردم، دانشجویان و اساتید را شنیده ام.

جلیلی خاطرنشان کرد: یک روش اداره ی کشور این است که تنها برای حل مشکل و دغدغه ی مردم کار کنیم اما یک نگاه دیگری هم وجود دارد که علاوه بر حل این مشکلات، کشور را ارتقا داده و به قله ی پیشرفت برسانیم.

وی با اشاره به برخی از ظرفیت های موجود در آذربایجان شرقی متذکر شد: در سفرهای گذشته با فعالان صنعت کیف و کفش و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی چهار سال آینده باید شاهد جهش و ارتقا در شان ملت ایران باشیم

طی چهار سال آینده باید شاهد جهش و ارتقا در شان ملت ایران باشیم