مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-10ورزشي

آماده سازی مدارس؛ نیازمند تأمین بودجه


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: انتظار داریم هم از منابع ملی و هم منابع استانی برای آماده سازی مدارسی که به دلیل کرونا تعطیل شد، استفاده کرده تا به شرایط قبل کرونا برگردد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اداری و آموزش و پرورش استان که با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ما در سال تحصیلی 1400-1399 بر مبانی راهبرد تعیین شده از سوی نهایت قدردانی را داشته باشم.

دستورانی گفت: از هم اکنون و از سال تحصیلی 1400-1399 پروژه مهر آغاز شده و همانند سنوات گذشته مدیران دستگاه های اجرایی پای کار باشند و قرار است مدارسی که 30 ماه تعطیل بودند را آراسته کنیم و برای آماده سازی تأمین بودجه برای تعمیرات و آماده سازی مدنظر قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امسال انتظار داریم هم از منابع ملی و هم منابع استانی برای آماده سازی مدارسی که به دلیل کرونا تعطیل شد استفاده کرده تا به شرایط قبل کرونا برگردد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در سال تحصیلی آینده برای ایجاد نشاط، تحرک، تنفس و شادابی دانش آموزان با اجرای طرح های ورزشی و اردوهای تحصیلی تلاش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی مدارس؛ نیازمند تأمین بودجه

آماده سازی مدارس؛ نیازمند تأمین بودجه