مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-10بين الملل

نایاب ترین تمبر جهان حراج شد (+عکس)


استوارت وایتزمن (Stuart Weitzman) طراح کفش و مجموعه داری که این تمبر عتیقه را به حراج گذاشت، آن را در سال 2014 به مبلغ 9 میلیون و 500 هزار دلار خرید و در ادامه سُنت صاحبان قبلی، - استوارت وایتزمن (Stuart Weitzman) طراح کفش و مجموعه داری که این تمبر عتیقه را به حراج گذاشت، آن را در سال 2014 به مبلغ 9 میلیون و 500 هزار دلار خرید و در ادامه سُنت صاحبان قبلی، در پشت تمبر یادگاری از خود برجای گذاشت؛ طرحی از یک کفش پاشنه بلند به همراه امضایش.

کمیاب ترین و ارزشمندترین تمبر جهان که قدمتی 165 ساله دارد، در حراجی ساتبیز به مزایده گذاشته شد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یک تمبر یک سِنتی مگنتا متعلق به گویان بریتانیا که در سال 1856 میلادی چاپ شده است، دیروز (سه شنبه، 18 خرداد) در حراجی ساتبیز در نیویورک به قیمت 8 میلیون و 300 هزار دلار چکش خورد.

گویان بریتانیا نام مستعمره امپراطوری بریتانیا در کاراییب و ساحل شمالی آمریکای جنوبی بود که هم اکنون به عنوان کشور مستقل گویان شناخته می شود.

این تمبر تنها تمبر باقی مانده از مجموعه تمبرهایی است که آمریکای جنوبی برای جبران کمبود ناشی از مصرف بالای استعمارگران بریتانیایی، چاپ کرد.

استوارت وایتزمن (Stuart Weitzman) طراح کفش و مجموعه داری که این تمبر عتیقه را به حراج گذاشت، آن را در سال 2014 به مبلغ 9 میلیون و 500 هزار دلار خرید و در ادامه سُ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایاب ترین تمبر جهان حراج شد (+عکس)

نایاب ترین تمبر جهان حراج شد (+عکس)