مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:152021-06-10سياسي

التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی ضامن سلامت انتخابات است


جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

- ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

سردار رسول برزویی امروز پنجشنبه در جلسه توجیه و تبیین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

وی با اشاره به ویژگی های انتخابات از نگاه مقام معظم رهبری عنوان کرد: از نگاه مقام معظم رهبری انتخابات مظهر آزادی و تعیین سرنوشت خود و مظهر حاکمیت مردم و یک ظرفیت بی نظیر برای تحکیم پایه های امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سردار برزویی در خصوص عوامل و عناصر سلامت در انتخابات نیز گفت: التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی توسط بازیگران و حضور قدرتمند مردم ضامن سلامت انتخابات است.

وی ادامه داد: بصیرت عمومی و انتخاب اصلح ، اجتناب از وعده های غیرعملی و غیرقانونی، برخورد با تخلفات، جرایم قبل، حین و بعد از انتخابات، آموزش مجریان و ناظران، رعایت بی طرفی مجریان و ناظران و نامزدهای انتخاباتی و حضور قدرتمند مردم در عرصه انتخابات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی ضامن سلامت انتخابات است

التزام به قانون و اخلاق انتخاباتی ضامن سلامت انتخابات است