مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:302021-06-10ورزشي

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان/ توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هنوز سوت پایان بازی تیم ملی مقابل بحرین که با یک پیروزی شیرین و دلچسب همراه شد، توسط داور چینی به صدا درنیامده بود که هواداران دو آتشه تیم های باشگاهی در فضای مجازی شروع به نسبت دادن این پیروزی به نام خودشان کردند .

- درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان/ توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما + عکس بهرنگ علوی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران در پی انتشار توییتی علیه نمایش حاج صفی در بازی بحرین مورد حمله سپاهانی های متعصب قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هنوز سوت پایان بازی تیم ملی مقابل بحرین که با یک پیروزی شیرین و دلچسب همراه شد، توسط داور چینی به صدا درنیامده بود که هواداران دو آتشه تیم های باشگاهی در فضای مجازی شروع به نسبت دادن این پیروزی به نام خودشان کردند و برای اثبات حرف هایشان تنها به قسمت هایی از مسابقه اشاره می کردند که در نتیجه گیری به نفعشان می شد.

در این بین بهرنگ علوی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که به عنوان یک پرسپولیسی افراطی شناخته می شود و هیچ گاه علاقه خود را به این باشگاه پنهان نکرده، با انتشار توییتی پس از پایان مسابقه، احسان حاج صفی را یار دروازهم تیم فوتبال بحرین عنوان کرد و موجی ایجاد کرد که هنوز هم حواشی آن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان/ توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما + عکس

درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان/ توییت جنجالی بازیگر پرسپولیسی سینما + عکس