مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-10سياسي

برگزاری انتخابات شوراهای روستا در 502 روستای استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری انتخابات شوراهای روستا در 502 روستای و انتخابات شوراهای شهر در تمامی شهرهای استان خبر داد.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران از برگزاری انتخابات شوراهای روستا در 502 روستای و انتخابات شوراهای شهر در تمامی شهرهای استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شکراله حسن بیگی با بیان اینکه در استان تهران 510 روستا وجود دارد گفت: بر مبنای قانون هر روستای با 20 خانوار یا 100 نفر جمعیت می توانند شورا داشته باشند که البته اکثر روستاهای استان تهران جمعیت زیادی دارند.

وی ادامه داد: در مرحله اولیه طبق بررسی هیئت های اجرایی و نظارت 450 روستا واجد شرایط شورا شدند و 60 روستا به علت رد صلاحیت ها، نامزدها به حد نصاب نرسیده بود.

رییس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: با توجه به بررسی های مجدد در هیئت مرکزی نظارت تعداد روستاهایی که شمار نامزدان به حد نصاب رسید به 502 روستا افزایش پیدا کرد و عملا در هشت روستای استان، انتخابات برگزار نمی شود و در 502 روستا انتخابات برگزار و اعضای شورا تعیین و سپس دهیار مشخص می شود.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حسن بیگی سپس ضمن تشکر از هیات مرکزی نظارت جهت مساعدت در تایید صلاحیت ها گفت: در تمام شهرهای استان تهران نیز نامزد به حد نصاب و کافی وجود دارد و انتخابات شوراها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شوراهای روستا در 502 روستای استان تهران

برگزاری انتخابات شوراهای روستا در 502 روستای استان تهران