مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-10اقتصادي

علت خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان چیست؟


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تفاوت قیمت مرغ بین استان هرمزگان با استان های همجوار باعث خروج غیر قانونی بخشی از تولیدات استان می شود که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این امر جلوگیری شود.

- ایسنا/هرمزگان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تفاوت قیمت مرغ بین استان هرمزگان با استان های همجوار باعث خروج غیر قانونی بخشی از تولیدات استان می شود که باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این امر جلوگیری شود.

ایرج حیدری صبح امروز(20 خردادماه) در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اهمیت تامین پایدار بازار مرغ استان، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی ذیربط تامین پایدار و مستمر مرغ در بازار هرمزگان را دنبال کنند تا خللی در بازار این محصول ایجاد نشود.

وی افزود: با رفع موانع پیش روی بخش طیور استان و ایجاد ظرفیت های جدید روند تولید مرغ در هرمزگان نسبت به سال گذشته برای تامین نیازمند استان با رشد مطلوبی همراه بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز بروز مشکل در تامین مرغ با بسیج امکانات و رفع موانع تلاش شد نیاز استان از محل تولیدات داخلی استان، تامین شود تا شاهد کمترین التهاب در بازار استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان چیست؟

علت خروج غیر قانونی مرغ از هرمزگان چیست؟