مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-10ورزشي

آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراها در کرمانشاه/ رقابت 9400 داوطلب


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آغاز تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز (20 خرداد) خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه از آغاز تبلیغات کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از امروز (20 خرداد) خبر داد.

جلیل بالایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به شروع زمان رسمی تبلیغات کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، گفت: بنابر قانون کاندیداها از امروز (20 خرداد) به مدت یک هفته و تا 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات یعنی تا ساعت 7 صبح روز 27 خرداد برای انجام تبلیغات خود فرصت دارند.

وی افزود: در استان طی این یک هفته 8524 داوطلب شوراهای روستا و 915 داوطلب شوراهای شهر به تبلیغات می پردازند.

بالایی گفت: در این دوره انتخابات علاوه بر قانون تبلیغات، با توجه به شرایط کرونایی، داوطلبان ملزم به رعایت پروتکل های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا نیز هستند که در جلسات مختلف با فرمانداران به آنها ابلاغ و اعلام شده است.

هرگونه تجمع انتخاباتی در فضاهای سربسته ممنوع/ حضور حداکثر 30 نفر در ستادهای انتخاباتی مجاز است مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه افزود: بر اساس پروتکل های ابلاغی در مجموع هرگونه تجمع، سخنرانی، گفت و گو و مناظره در مراکز سربسته شامل مساجد، تالارها، سالن های ورزشی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراها در کرمانشاه/ رقابت 9400 داوطلب

آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراها در کرمانشاه/ رقابت 9400 داوطلب