مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-09سياسي

80 روستای خراسان جنوبی به حدنصاب برگزاری انتخابات نرسیدند


معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند با بیان اینکه از 961 روستای واجد شرایط برای شورای روستایی هستند، 80 روستا به حد نصاب نرسیده و انتخابات در آن برگزار نخواهد شد.

- سعید برقی عصر امروز امروز در ششمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات خراسان جنوبی، اظهار داشت: فردا آخرین بررسی صلاحیت ها در اعتراض برای کاندیدهای شورای روستاها است.

وی با بیان اینکه از 961 روستای واجد شرایط برای شورای روستایی هستند، 80 روستا به حد نصاب نرسیده و انتخابات در آن برگزار نخواهد شد، افزود: البته اعتراضی که به کاندیداهای شورای شهر در آخرین مهلت آن وجود داشته تغییری در لیست 87 نفر وجود ندارد و بنابراین برای شورای شهر بیرجند تعداد کاندیداهای شورای شهر همین تعداد می باشند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیرجند با اشاره به انتشار لیست کاندیدها تأیید صلاحیت شده به همراه کدهای هر داوطلب یادآور شد: پیرو تأکید دادستان مرکز استان جلسه هیات اجرایی در محل فرمانداری تشکیل و به احتمال زیاد به 230 شعبه ای که در قبل که در سطح شهرستان بیرجند وجود دارد 4 شعبه دیگر به سبب شکسته شدن حجم جمعیت اضافه خواهد شد که در حیطه اختیارات هیأت اجرایی است.

برقی تصریح کرد:  برای رعایت حداکثر پروتکل های بهداشتی در زمان انتخابات تعاملات بسیاری در سطح شهرستان وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 روستای خراسان جنوبی به حدنصاب برگزاری انتخابات نرسیدند

80 روستای خراسان جنوبی به حدنصاب برگزاری انتخابات نرسیدند