مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 17:452021-06-09سياسي

نیکزاد خطاب به همتی: چرا 11 نفر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند؟


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی گفت: امروز آقای همتی که نامزد ریاست جمهوری است باید پاسخگو باشد که چرا 11 نفر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی نیکزاد در جمع مردم زنجان در سخنانی به زبان ترکی اظهار کرد: مردم زنجان ما ستاد آقای رییسی به شما مدیون هستیم چون در دوره قبل بیشتر از 50 درصد زنجانی ها به آقای رییسی رای دادند.

 رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی هیئات استان زنجان را کانون عشق و دلدادگی به اهل بیت عنوان کرد و گفت: زنجان با حضور بزرگترین و نام آورترین مردان در عرصه همواره حضور داشته است و جایگاه ویژه در کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه زنجان قهرمان عنوان دیار غواصان دریادلی را از مقام معظم رهبری گرفته است، گفت: سند افتخار زنجانی ها شهید شهریاری است که در بحث هسته ای کاری ماندگار انجام داد در حالی که دشمنان معتقد بودند، ایران در بحث هسته ای به جایی نمی رسد.

نیکزاد در ادامه ضمن تشریح شرایط کشور در 42 سال گذشته افزود: در 42 سال گذشته نظام دموکراتیک و جمهوریت در کشور حاکم بوده و هر سال انتخابات در کشور برگزار شده است.

 رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی با اشاره به اقدامات دولت های مختلف گفت: در هشت سال گذشته ضعف هایی در مدیریت بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکزاد خطاب به همتی: چرا 11 نفر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند؟

نیکزاد خطاب به همتی: چرا 11 نفر 90 هزار میلیارد تومان تسهیلات گرفتند و پس ندادند؟