مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 10:402021-06-09سياسي

اهمیت آینده نگری جوانان


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرستو مهردوست؛ از قدیم الایام هرچه از بزرگترهایمان می شنویم و تجربه نیز آن را نشان می دهد توصیه به آینده نگری است و مدام می گویند: - کاش دولت ها و مسئولان بدانند ایجاد آینده و افق روشن تنها به افراد بستگی ندارد؛ خانواده ها بدانند رفتار درست و آموزنده آن ها تاثیر بسزایی در هدفمند بودن فرزندانشان دارد.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، پرستو مهردوست؛ از قدیم الایام هرچه از بزرگترهایمان می شنویم و تجربه نیز آن را نشان می دهد توصیه به آینده نگری است و مدام می گویند: آینده نگرباش، به فکر آینده خودت باش، درس بخوان تا به جایی برسی و سری توی سر ها داشته باشی، و فلان کن، بهمان باش و .

حالا جدی تر به این قضیه نگاه کنیم؛ آیا واقعا آینده نگری و تلاش برای تحقق افقی روشن از آینده تنها به خود فرد بستگی دارد؟! مسلما اینطور نیست و خانواده و جامعه و دوستان بسیار در این امر تاثیر گذار خواهند بود.

برای آینده نگری تمامی ابعاد موجود در بطن جامعه اعم از اقتصاد، فرهنگ، علم و.

موثر هستند.

اگر امروز بخواهیم کم کاری های موجود در چند مسئله را بررسی کنیم مشاهده می کنیم که اگر آینده نگری دولت ها از سال ها پیش وجود می داشت در شرایط فعلی شاهد افزایش روز افزون دانشجو و فارغ التحصیل بیکار و در نتیجه روی آوردن آنان به خطوط تاکسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت آینده نگری جوانان

اهمیت آینده نگری جوانان