مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 06:252021-06-09سياسي

شعار اصلاح طلبان با عملشان در شورای شهر متفاوت بود/4 سال ناکارآمدی در شهرداری


عضو سابق شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شعار اصلاح طلبان با عملشان در شورای شهر متفاوت بود، گفت: برنامه های شهر در 4 سال گذشته معطل مانده است.

- مجتبی شاکری عضو شورای چهارم شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وضعیت شهر تهران طی 4 سال اخیر اظهار داشت: انتظاری که شهروندان از منتخبین خود در شورای شهر داشتند برآورده نشد و متأسفانه اعضای شورای شهر کنونی علیرغم اینکه متعهد شده بودند اقداماتی را برای شهر و شهروندان انجام دهند ولی عمل آنها با شعارشان بسیار متفاوت بود و اکنون حتی اقدامات آنها باعث شرمندگی شان است.

وی افزود: بخشی از مشکلات پیش آمده به علت سیاسی کاری شورای شهری ها بود و با مشکلاتی که در انتخاب شهردار داشتند به نوعی برنامه ها در شهر معطل مانده است.

این عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: حل نشدن اختلافات در شورا برای سهم خواهی از دولت و بیرون کردن حناچی و عدم حضور آن در هیأت دولت نیز به این قضیه دامن زد و کرونا هم سبب شد که مدیریت شهری کنونی ناکارآمد باشد.

شاکری خاطرنشان کرد: سیاست هایی که وزیر مسکن و شهرسازی نیز ایجاد کرد سبب صدمه به شهر شد و این موضوع باعث آسیب به ساخت و ساز تهران شده است که اصلی ترین درآمد شهرداری محسوب می شود و از طرفی اشتغال زیادی هم در این راستا می توانست ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار اصلاح طلبان با عملشان در شورای شهر متفاوت بود/4 سال ناکارآمدی در شهرداری

شعار اصلاح طلبان با عملشان در شورای شهر متفاوت بود/4 سال ناکارآمدی در شهرداری