مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-09اقتصادي

توسعه گلخانه در فارس رونق می گیرد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران در حوزه مشاغل متراکم تولیدی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی خاص فارس و کمبود آب باید به سمت اقتصادی کردن کشاورزی پیش رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمد طمراسی با تاکید بر اینکه از سرمایه گذاران در زمینه کارهای متراکم تولیدی از جمله گلخانه ها استقبال می شود، اظهار داشت: به منظور اقتصادی کردن کشاورزی در محدودیت های شرایط آب و هوایی به ویژه آب در استان فارس، ناگزیر به حرکت به سمت شرایط متراکم تولید و افزایش تولید در واحد سطح هستیم.

  وی در حاشیه ستاد ویژه توسعه گلخانه های استان فارس، تصریح کرد: گلخانه ها در این استان از نظر شرایط اقلیمی مناسب، نزدیکی به بازار مصرف و تخصص و تجربه بافت هایی که مدیریت شرایط اقلیمی در آن قابل کنترل باشد یکی از مزیت ها و فرصت های جدیدی است که در  دستور کار وزارت و سازمان جهاد کشاورزی استان قرار دارد.

طمراسی با بیان اینکه در سال جاری توسعه کشت در محیط های کنترل شده در سطح 370 هکتار در دستور کار قرار دارد، افزود: البته بدون محدودیت از سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه در نشست ستاد ویژه توسعه گلخانه های استان فارس، به منظور تسهیل سرمایه گذاری در این زمینه تصمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه در فارس رونق می گیرد

توسعه گلخانه در فارس رونق می گیرد