مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-09پزشكي

کرونا در البرز نزولی شد/واکسیناسیون بدون مشکل در جریان است


سخنگوی ستادمقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: آمار کرونا در البرز با شیب نزولی همراه است اما تعداد بیماران بستری همچنان بالاتر از حداکثر تعداد بیماران در پیک اول بیماری است.

- مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت ‍وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه  آمار کرونایی استان کمتر شده و به زیر 600 نفر رسیده است، گفت: اگرچه آمارکرونا در استان روند نزولی دارد، اما در حال حاضر 586 بیمار کرونایی در بیمارستان های البرز بستری هستند که نسبت به حداکثر تعداد بیماران در  پیک اول با عدد 524، رقم بالاتری را نشان می دهد که از این تعداد  145 نفر در بخش های ویژه بستری هستند.

وی ادامه داد: متاسفانه در 24 ساعت گذشته در استان البرز 6 نفر  بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را ازدست دادند و هزار و 200 نفر به دلیل شک ابتلا به این بیماری به مراکز درمانی  مختلف در سراسر استان مراجعه کردند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پیش بینی های انجام شده برای واردات واکسن با تاخیر مواجه شده و در کشور با کمبود واکسن مواجه هستیم، گفت: در استان البرز با مدیریت انجام شده، فعلا هیچ مشکلی در خصوص کمبود واکسن نداریم و واکسیناسیون طبق برنامه برای افراد بالای 70 سال در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در البرز نزولی شد/واکسیناسیون بدون مشکل در جریان است

کرونا در البرز نزولی شد/واکسیناسیون بدون مشکل در جریان است