مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-08اقتصادي

لارستان پیشرو در طرح اقدام ملی مسکن در فارس


با واریز آورده اولیه دو هزار و 252 متقاضی در جنوب فارس در طرح اقدام ملی مسکن سهمیه این حوزه با 13 شهر با بیش از 42 شهر حوزه شمال فارس برابر شده است.

- خبرنگار مهر ، معاون مسکن شهری اداره کل بنیاد مسکن فارس در آیین قرعه کشی فاز دوم، سوم و چهارم طرح اقدام ملی مسکن در شهر لار اظهار کرد: این افراد از میان یک هزار و427 نفر از ثبت نام کنندگانی که اقدام به واریز آورده اولیه چهل میلیون تومانی خود کرده بودند پس از انجام قرعه کشی سیستمی انتخاب شدند.

محمد رسول پروری اظهار داشت: با توجه به اراضی تأمین شده توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان مراحل طراحی فاز دو و سه انجام و در حال اخذ پروانه ساختمانی هستیم و در فاز چهارم نیز با توجه اینکه اخیراً زمین تأمین گردیده در حال طی مراحل طراحی هستیم.

وی استقبال مردم خطه جنوب در طرح اقدام ملی را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در سراسر استان 36 هزار و 879 نفر است که از این تعداد 7 هزار و 120 نفر از متقاضیان مربوط بخش جنوب فارس و لارستان می باشد.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه از این تعداد، شش هزار 653 نفرتا مراحل تاییدیه نهایی پیش رفته اند، تاکید کرد: در لار 2 هزار و 544 متقاضی و در سایر نقاط استان فارس چهار هزار و 99 نفر برای بهره مندی از طرح اقدام ملی مسکن تأیید نهایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لارستان پیشرو در طرح اقدام ملی مسکن در فارس

لارستان پیشرو در طرح اقدام ملی مسکن در فارس