مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-08حوادث

سیدعلی صالحی و منصور اوجی در «وزن دنیا»


شماره پانزدهم ماهنامه وزن دنیا با تیتر گزارش به نازادگان مروری تحلیلی بر آرای سیدعلی صالحی در شعر و نقد و همچنین پرونده ای به مناسبت درگذشت منصور اوجی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این شماره مجله وزن دنیا می توانیم از شاعران استان های تهران، آذربایجان شرقی، بوشهر، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و فارس شعر بخوانیم.

علاوه بر شعر این استان ها، دو بخش هم زبانان و کارگاه وزن دنیا ، بخش اول بازتاب دهنده شعر شاعران فارسی زبانی از کشورهای همسایه، و بخش دوم، منعکس کننده شعرهای ارسالی خوانندگان وزن دنیاست.

بخش هوای تازه در معرفی شاعران برگزیده هر شماره، نقد و بررسی کوتاهی داشته است بر شعرهای فاطمه شمس، شاعر جوان اهل استان فارس.

در بخش تعریف و تبصره این شماره پرونده ای درباره سیدعلی صالحی و کارنامه شعری اش، با مروری تحلیلی بر آرای او در شعر و نقد منتشر شده است.

از نویسندگان این پرونده می توان به علی مسعودی نیا، رسول رخشا، شهرام شهیدی، سیدفرزام حسینی و محمد پروین اشاره کرد.

همچنین در این بخش مائده امینی گفت وگویی داشته با سیدعلی صالحی درباره سال های شاعری و نظریه پردازی اش، و در میزگردی با حضور بهزاد خواجات، فیض شریفی و محمد آشور به آرای انتقادی سیدعلی صالحی در شعر معاصر ایران پرداخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیدعلی صالحی و منصور اوجی در «وزن دنیا»

سیدعلی صالحی و منصور اوجی در «وزن دنیا»