مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-08حوادث

تیراندازی و تعقیب و گریز در بزرگراه یاسینی/ سارقان دستگیرشدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو پس از 20 دقیقه عملیات تعقیب و گریز، - رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق حرفه ای در تعقیب و گریز بیست دقیقه ای پلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند رییس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو پس از 20 دقیقه عملیات تعقیب و گریز، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه یوسفوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: ظهر جمعه هفتم خرداد ماه، واحد گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه بسیج به یک دستگاه خودروی پراید با پلاک دست نویس دارای سه نفر سرنشین مظنون شده که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت پلاک به تاریخ هفتم خرداد ماه سال 1390 از کلانتری 116 مولوی است.

وی گفت: راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودرو ها باعث رعب و وحشت شهروندان شد و با حرکات مخاطره آمیز و مارپیچ قصد متوقف کردن خودروی پلیس را داشت و به چندین خودروی در حال حرکت نیز خسارت وارد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیراندازی و تعقیب و گریز در بزرگراه یاسینی/ سارقان دستگیرشدند

تیراندازی و تعقیب و گریز در بزرگراه یاسینی/ سارقان دستگیرشدند