مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-08سياسي

پیام مخاطبان/پوسترهای انتخاباتی ام را به آتش می کشم


از فرمانداری دورود لرستان تماس گرفتند و خبر رد صلاحیتم را دادند بدون دادن دلایل مکتوب آن.

با این وصف و با هزینه فراوانی که از جهت حیثیتی و مالی به من و طرفدارانم وارد شده است بنا دارم تمام عکس ها و پوسترهای خود را در چشم مردم جهان به آتش بکشم.

- عصر ایران؛ پیام مخاطبان- محمد گراوند هستم به در خواست بسیاری از مردم و جوانان و با اشراف کامل تسبت به گرفتاری و مشکلات مردم شهرم و برای گرم نگه داشتن تنور انتخابات در عصر یخبندان برای ششمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان دورود( استان لرستان) نامزد شدم.

نزدیک به یکماه می شود که برگه تایید صلاحیتم را به من ابلاغ کرده اند و من به دنبال آن و با توجه به شرایط منطقه و برنامه ریزی هایی که کرده بودم مثل خیلی ها دیگر خودم را برای شروع تبلیغات رسمی آماده کرده بودم که امروز ساعت 9 صبح از فرمانداری تماس گرفتند و خبر رد صلاحیتم را تلفنی اعلام کردند.

با مراجعه به فرمانداری شهرستان دورود 6 نفر دیگر از نامزدهایی که احتمال پیروزی فراوانی داشتند را در اتاق فرماندار دیدم که به آنان هم اعلام شده بود رد صلاحیت شده اند.

هرچه از فرماندار خواستیم دلیل رد صلاحیت را مکتوب اعلام کند زیر بار نرفت و گفت مراجع چهارگانه پنج تا شده است( اطلاعات سپاه) اضافه شده و رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مخاطبان/پوسترهای انتخاباتی ام را به آتش می کشم

پیام مخاطبان/پوسترهای انتخاباتی ام را به آتش می کشم