مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-08اقتصادي

بیشتر مشترکین برق فارس خوش مصرف هستند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با بیان اینکه بیشتر مشترکان برق در این استان، جزء گروه خوش مصرف طبقه بندی می شوند، گفت: برای عبور موفق از پیک بار تابستان و روزهای گرم سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا خسروی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اینک 70 درصد از مشترکان برق در محدوده تحت مدیریت توزیع برق فارس، جزء گروه خوش مصرف ها و 20 درصد جزء گروه کم مصرف ها طبقه بندی شده اند، اما میزان مصرف در گروه اندک پرمصرف ها، بسیار بالا و عمدتا مربوط به زمان پیک بار است.

وی با یادآوری اینکه تنها 10 درصد از کل مشترکان توزیع برق فارس، پرمصرف هستند، گفت: امیدوار هستیم که این گروه نیز با رعایت راهکارهای مصرف بهینه، به زودی در گروه خوش مصرف و کم مصرف قرار گیرند.

او با بیان اینکه امسال، گرمای هوا حدود یک ماه زودتر از سال های قبل آغاز شده است، افزود: امسال گرمای زودرس در میانه فصل بهار، افزایش بهره برداری از برق در بخش کشاورزی، کاهش ذخایر پشت سدها به عنوان یکی از منابع تولید برق و .

منجر به بروز چالش هایی شده است که ضرورت همراهی و مشارکت کلیه مشترکان در مدیریت مصرف برق در تابستان پیشرو را دوچندان می کند.

خسروی به اعمال سختگیری های ویژه برای مدیریت مصرف برق در اداره های استان اشاره و خاطرنشان کرد: اداره ها الگوهای اجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر مشترکین برق فارس خوش مصرف هستند

بیشتر مشترکین برق فارس خوش مصرف هستند