مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-08فرهنگي

«سریع و خشمگین 9» به جشنواره کن می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم نهم سریع و خشمگین با بازی وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز که تاکنون 250 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و از این میان 203 میلیون دلارش را از فروش در چین کسب کرده است، - فیلم سریع و خشمگین 9 که جدیدترین قسمت از مجموعه سریع و خشمگین است به عنوان یک فیلم بلاک باستری راهی جشنواره فیلم کن امسال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، فیلم نهم سریع و خشمگین با بازی وین دیزل، جان سینا و میشل رودریگز که تاکنون 250 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و از این میان 203 میلیون دلارش را از فروش در چین کسب کرده است، از فیلم هایی خواهد بود که امسال در جشنواره فیلم کن به نمایش درمی آید.

این فیلم که از 25 جولای در آمریکا اکرانش را شروع می کند اولین اکرانش در فرانسه را در جشنواره فیلم کن تجربه می کند.

انتظار می رود بازیگران فیلم نیز در جشنواره حضور یابند.

تیری فرمو مدیر کن پیشتر در مصاحبه ای با ورایتی گفته بود که امسال کن میزبان یک بلاک باستر بزرگ خواهد بود، اما حدس و گمان ها به این سمت نمی رفت که فیلم F 9 همان فیلم باشد.

خبرنگاران انتظار داشتند تا فرمو در نشست مطبوعاتی کن که روز پنج شنبه برگزار شد این فیلم را معرفی کند، اما فرمو تنها به آن ها گفت این فیلم زمانی برای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سریع و خشمگین 9» به جشنواره کن می رود

«سریع و خشمگین 9» به جشنواره کن می رود