مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-08سياسي

سلسله وبینارهای استانی و بین المللی با محور سیره رضوی برگزار می شود


حجت الاسلام ارزانی از برگزاری وبینارهای استانی و بین المللی همزمان با دهه کرامت و با حضور اساتید برجسته و حوزه و دانشگاه از ایران و کشورهای دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام امیر ارزانی رییس کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت با اشاره به اینکه حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) ملجا مردم مسلمان ایران و جهان است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که مرکز ایران آستان قدس است ، با همین نگاه امام راحل بود که انقلاب اسلامی سبب ترویج سیره رضوی و ترویج معارف اهل بیت(ع) میان بین مسلمانان بالاخص شیعیان جهان شد.

رییس کمیته ارتباطات و فضای مجازی دهه کرامت ادامه داد: بنابراین باید در سطح جامعه فعالیت های محوری صورت پذیرد تا سیره رضوی معرفی و ترویج شد؛ این میان دهه کرامت به صورت ویژه فرصتی برای پاسداشت مقام عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، خواهر بزرگوارش حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) برادر مطهرش است.

وی گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ستاد بزرگداشت دهه کرامت با هماهنگی اعتاب مقدسه و همکاری 32 دستگاه و نهاد برنامه های متعددی را در راستای ترویج فرهنگ رضوی طراحی کرده است؛ در این راستا برگزاری وبینارهای مختلف در سطح استان های کشور و همچنین در سطح بین الملل با توجه به شعارهای تعیین شده روزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله وبینارهای استانی و بین المللی با محور سیره رضوی برگزار می شود

سلسله وبینارهای استانی و بین المللی با محور سیره رضوی برگزار می شود