مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-08سياسي

رأی 92 درصدی مجلس به جزییات لایحه رتبه بندی فرهنگیان


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب 92 درصدی جزییات رتبه بندی فرهنگیان در صحن امروز مجلس گفت: در کمیسیون آموزش و تحقیقات همه تلاش خود را به کار گرفتیم تا این لایحه قبل از پایان دولت به سرانجام برسد.

- محمدرضا احمدی سنگر دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به تصویب 92 درصدی جزییات رتبه بندی فرهنگیان در صحن امروز مجلس اظهار کرد: پس از تصویب کلیات لایحه رتبه بندی فرهنگیان در صحن مجلس، کمیسیون آموزش و تحقیقات با نگاه تخصصی و بهره گیری از نظرات متخصصین و سایر اعضای مربوط به آموزش، جزییات لایحه را اصلاح و در اختیار نمایندگان قرار داد.

وی با بیان اینکه جزییات اصلاح شده در صحن علنی امروز مجلس با 92 درصد آرا به تصویب رسید، گفت: تغییرات زیادی ازجمله میزان حقوق، شامل شدن با بیان اینکه این طرح برای بررسی تخصصی تر دوباره به کمیسیون بازگردانده می شود تا به طور کامل بررسی و به سرانجام برسد، افزود: به حول قوه الهی به زودی بعد از چشم انتظاری زیاد فرهنگیان فرهیخته کشور این لایحه به طور کامل مصوب و برای اجرا در اختیار دولت قرار می گیرد.

نماینده مردم شهرستان رشت خمام در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه درگذشته وعده دادیم تا پیش از پایان عمر دولت لایحه رتبه بندی فرهنگیان مصوب و برای اجرا به دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی 92 درصدی مجلس به جزییات لایحه رتبه بندی فرهنگیان

رأی 92 درصدی مجلس به جزییات لایحه رتبه بندی فرهنگیان