مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 16:052021-06-07سياسي

سردار نظری: انتخابات غرب با عملیات روانی است/ رونمایی از خودروی عملیاتی کوهستان


فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه انتخابات در غرب، تحت تاثیر عملیات روانی است و فضای آرام و مستقل برای حضور مردم شکل نمی گیرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد سردار یعقوبعلی نظری امروز در همایش روشنگری و بصیرت افزایی در مشهد مشارکت در انتخابات را همچون اکسیری برای نظام جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت: مشکلاتی در کشور وجود دارد که باعث دلخوری مردم شده است ولی اگر هوشیار نباشیم ممکن است دشمن از این شرایط استفاده کند تا به خواست خود برسد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اضافه کرد: کشورهای آمریکایی و اروپایی مدعی مردم سالاری هستند ولی از کشورهایی حمایت می کنند که حتی ظاهر دموکراسی را که همان انتخابات است اجرا نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای غربی و آمریکایی، انتخابات تحت تاثیر عملیات روانی است و فضای آرام و مستقل برای حضور مردم شکل نمی گیرد، ادامه داد: در این کشورها، هسته های خاصی با استفاده از ظاهر فریبنده برای انتخاب نامزد مشخص شکل می گیرد و به همین دلیل حضور مردم در صحنه انتخابات آنها واقعی نیست.

سردار نظری ادامه داد: در کشور ما و به لطف نهضت امام خمینی(ره) برقراری مردم سالاری دینی تاکنون برقرار بوده است و نقش مردم به معنی کامل کلمه وجود دارد زیرا اگر اسلام از این نظام جدا شود و در ارتباط با مردم نباشد ماهیت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نظری: انتخابات غرب با عملیات روانی است/ رونمایی از خودروی عملیاتی کوهستان

سردار نظری: انتخابات غرب با عملیات روانی است/ رونمایی از خودروی عملیاتی کوهستان