مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-07بين الملل

رای گیری درباره کابینه جدید هفته آینده انجام می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از رییس کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که رای گیری درباره کابینه جدید این رژیم که توسط یاییر لاپید رییس حزب یش عتید تشکیل خواهد شد، - رییس کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که رای گیری درباره کابینه جدید این رژیم هفته آینده انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری رویترز به نقل از رییس کنست رژیم صهیونیستی خبر داد که رای گیری درباره کابینه جدید این رژیم که توسط یاییر لاپید رییس حزب یش عتید تشکیل خواهد شد، هفته آینده انجام می شود.

پیش از آن، یاییر لاپید رییس حزب یش عتید در نامه ای به رووین ریولین رییس رژیم جعلی اسراییل، اعلام کرد که کابینه ائتلافی را با هفت حزب دیگر شامل یامینا، کارگر، لیست مشترک اعراب، آبی وسفید، اسراییل بیتُنا، امید جدید و مرتص تشکیل داده است.

در این توافق کابینه که نخست وزیری آن به صورت چرخشی است، بنت به عنوان رییس حزب یامینا ابتدا به مدت دو سال نخست وزیر این رژیم خواهد بود و در نیمه دیگر (دو سال بعدی) لاپید در این سمت قرار می گیرد.

نتانیاهو پیشتر در آخرین تقلا های خود برای باقی ماندن در قدرت، از نمایندگان کنست خواست تا به اعضای کابینه پیشنهادی احزاب مخالف خود، رأی موافق ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای گیری درباره کابینه جدید هفته آینده انجام می شود

رای گیری درباره کابینه جدید هفته آینده انجام می شود