مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-07سياسي

در صورت اقبال فضای کلی جامعه به همتی جبهه اصلاحات از او حمایت خواهد کرد


زهرا شجاعی ریاست مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ارزیابی فضای کلی مناظره شنبه شب گفت: - عضو جبهه اصلاحات در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امکان دارد جبهه اصلاحات از همتی حمایت کند گفت:اگر احساس کنیم فضای کلی جامعه به همتی اقبال دارد یا در صورت حمایت اصلاح طلبان از او انتخابات پرشور تر می شود این کار را می کنیم.

زهرا شجاعی ریاست مرکز امور مشارکت زنان در دولت اصلاحات در گفتگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص ارزیابی فضای کلی مناظره شنبه شب گفت:به طور کلی مناظرات شرط لازم اما کافی نیست،متاسفانه مردم فقط بداخلاقی ها را می شنوند و مناظرات به این سبک بر سطح اخلاقی_انسانی جامعه اثر منفی دارد.

وی ادامه داد:آغاز کننده حمله در مناظرات محسن رضایی بود؛شاید اگر او اینچنین شروع نمی کرد مناظرات به سمت بد اخلاقی نمی رفت.

اساسا در تعریف جمهوریت و اسلامیت نظام نمی توان از مناظرات به عنوان کاتالیزور استفاده کرد.

معمولا یک سیاستمدار کارکشته پیش بینی های حساس را جلوتر انجام نمی دهد؛از این رو نمی توانم بگویم فضا به سمت مهر علیزاده پیش رفته یا همتی شجاعی با تاکید بر اینکه بعید است مهر علیزاده و همتی بتوانند مشارکت را به 60 یا 70 درصد برسانندگفت:طبق نظر سنجی ها رییسی اول و همت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت اقبال فضای کلی جامعه به همتی جبهه اصلاحات از او حمایت خواهد کرد

در صورت اقبال فضای کلی جامعه به همتی جبهه اصلاحات از او حمایت خواهد کرد