مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:052021-06-07اقتصادي

آغاز ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن در نهاوند


رییس بنیادمسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: ساخت واحد های اقدام ملی مسکن در نهاوند وارد فاز اجرایی شد.

-  علیرضا نثاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: با تجهیز کارگاه ها، گودبرداری محل احداث واحدها و تهیه نقشه، احداث واحدهای اقدام ملی مسکن در این شهرستان عملا وارد فاز اجرایی شد.

وی با بیان اینکه مراحل نام نویسی این واحدها از سال گذشته انجام شده بود در سه فاز در شهرک شهید حیدری این شهر اجرا می شود گفت: امسال قرار است 365 واحد مسکن طرح اقدام ملی در نهاوند ساخته شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند با اشاره به اینکه زمین مورد نظر به بنیاد مسکن نهاوند تحویل شده و منتظر صدور پروانه و مجوز ساخت از سوی شهرداری هستیم اضافه کرد: از مجموع  واحد های مسکن ملی 319 مورد آن در حال دریافت پروانه است و 46 مورد باقی مانده منتظر اجرای کمیسیون ماده 5 شهرداری است تا بتوانیم پروانه آن ها را نیز دریافت کنیم.

وی بیان کرد: به منظور ساخت واحد های مسکونی محرومان به هر واحد 50 میلیون تومان تسهیلات با نرخ پنج درصد و 30 میلیون تومان نیز کمک بلاعوض داده می شود.

نثاری اظهار کرد: سهمیه مسکن محرومان در سال 99، 400 واحد بود که تمام آن ها به بانک های عامل معرفی شده و تاکنون 35 نفر موفق به عقد قرارداد شده اند و مابقی نیز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن در نهاوند

آغاز ساخت واحدهای اقدام ملی مسکن در نهاوند