مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 10:002021-06-07اجتماعي

دست به گریبانی 90 روزه مردم قم با هوای ناسالم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: سال گذشته 89 روز با آلودگی هوا برای گروه های حساس و عموم مردم مواجه بودیم که این رقم یک چهارم سال گذشته می شود که هوای قم ناسالم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید رضا موسوی مشکینی در نشست خبری که در آستانه گرامیداشت هفته محیط زیست برگزار شد، با بیان خلاصه ای از عملکرد این نهاد در سال گذشته اظهار کرد: در طول سال 99 بیش از یک هزار بازدید از واحدهای صنعتی سال جاری همزمان با روز جهانی زمین پاک عملیات اجرایی در این سایت با حضور استاندار قم آغاز شد.

وی با تاکید بر الزام واحدهای صنعتی به ثبت نام در سامانه iranemp.

ir (سامانه مدیریت پسماندها) گفت: این برنامه به صورت ملی در راستای سهولت خدمات رسانی و نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای صنعتی انجام می شود.

موسوی مشکینی همچنین از موافقت با ایجاد یک ناحیه صنعتی در منطقه بیدهند و توسعه چهار شهرک و ناحیه صنعتی خورآباد، سیرو، شهاب و قنوات، خبر داد و گفت: بیش از 300 گاراژ ضایعاتی متخلف در سطح شهر قم مورد شناسایی قرار گرفتند که بیش از 130 واحد از این تعداد پلمب شد.

وی با اشاره به میزان پاکی هوا در سال 99 گفت: وضعیت هوای شهر قم در مدت زمان 277 روز پاک و قابل قبول و 89 روز ناسالم برای گروه های حساس و عموم مردم بود که این یعنی یک چهارم سال گذشته، هوای قم ناسالم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست به گریبانی 90 روزه مردم قم با هوای ناسالم

دست به گریبانی 90 روزه مردم قم با هوای ناسالم