مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-07سياسي

انتخابات جنگ اراده ملت ایران در برابر دشمن است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین گفت: همه دشمنان پای کار آمده اند تا از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند این جنگ، جنگ اراده است و ملت ایران دشمنش را شاد نمی کند.

- به همت بسیج رسانه قزوین نشست صمیمی اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع بررسی اندیشه های انتخاباتی معمار کبیر انقلاب ظهر امروز در سالن جلسات اقشار بسیج استان قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این نشست به بیانات رهبر انقلاب در سال 1397 که به تحریف امام خمینی (ره) از جانب برخی معاندین خارج نشین و برخی افراد خاص در کشور اشاره کرده بودند اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب برای مقابله با اندیشه امام دو مسیر تعریف شده در برابر دشمنان قرار داشت که آن دو تحریف شخصیت و دیگری تحریف امانت امام یعنی جمهوری اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: امسال نیز حضرت آیت الله خامنه ای در سخنرانی روز 14 خرداد به موضوع اصالت اندیشه امام پرداختند، برای اینکه بدانیم راه و امانت امام ماندگار است باید به مبانی اندیشه امام خمینی (ره) توجه کنیم و با اصول به درستی آشنا شده باشیم که اگر هر جا احساس کنیم این دو دچار سو برداشت و سو استفاده شده اند تشخیص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات جنگ اراده ملت ایران در برابر دشمن است

انتخابات جنگ اراده ملت ایران در برابر دشمن است