مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-07سياسي

اگر عموپورنگ مجری مناظره بود فرقی می کرد؟/ مونولوگ به جای دیالوگ


میلاد دخانچی برنامه ساز و مجری تلویزیونی با اشاره به اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که روز شنبه از تلویزیون پخش شد، به نکات مثبت و منفی این برنامه پرداخت.

- میلاد دخانچی مجری تلویزیون که سابقه اجرای برنامه های چالشی همچون جیوگی و سختانه را در کارنامه خود دارد، درباره اولین قسمت از مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم به خبرنگار مهر بیان کرد: یک نکته نسبت به مناظره ها مشهود بود و آن اینکه طراحی برنامه در سطح مناظره نبود؛ اینکه یک سوال بدهید به یک نفر و بگویید در سه دقیقه جواب بدهید و هرکسی در چند دقیقه به سوالاتی مخصوص به خودش پاسخ دهد واقعاً مناظره نیست.

وی با اشاره به نقش مجری ادامه داد: در طراحی برنامه این امکان دیده نشده بود که نامزدها بتوانند با هم حرف بزنند، بلکه طراحی همین بود که هر یک مونولوگ می گفتند و برخی از آن ها مثل بچه هایی بودند که با شیطنت از قاعده بازی فرار کنند.

آن چهار دقیقه دیگر هم بیشتر ارزیابی از طرف مقابل بود و وقتی مناظره در این سطح طراحی می شود عاملیت مجری هم پیشاپیش و قبل از اجرای برنامه کم می شود.

اگر عمو پورنگ هم اجرا می کرد فرقی نداشت! دخانچی درباره اهمیت نقش مجری در مناظره ها عنوان کرد: شما مناظره می گذارید و بعد انتخاب می کنید که چه کسی می تواند مناظره را مدیریت و جمع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر عموپورنگ مجری مناظره بود فرقی می کرد؟/ مونولوگ به جای دیالوگ

اگر عموپورنگ مجری مناظره بود فرقی می کرد؟/ مونولوگ به جای دیالوگ