مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 خرداد 1400 ساعت 10:252021-06-06سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت اسلام و اقتدار نظام است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام در گرو شرکت حداکثری مردم پای صندوق های رای دانست و افزودد: ما باید خودمان مقید به حضور باشیم و دیگران را نیز توصیه به حضور کنیم.

- ، آیت الله مرتضی مقتدایی بعد از جلسه درس خود در بیت امام (ره) در قم با اشاره به انتخابات پیش رو و تهمت ها و صحبت های ناروایی که به نیت دلسرد کردن مردم به انتخابات در فضای مجازی منتشر می شود اظهار داشت: این برنامه ها با هدف اینکه مردم پای صندوق های رأی حاضر نشوند از سوی دشمنان طراحی می شود و ما باید به این موضوع متوجه و بیدار باشیم.

وی افزود: دشمنان می دانند، اقتدار و قدرت نظام اسلامی، همین حضور و حمایت های مردم است و اگر اتفاقی بیفتد که معلوم شود مردم طرفدار انقلاب و نظام نیستند، ضربه بزرگی به نظام وارد می شود و دشمن نیز همین را می خواهد که آبروی نظام از بین برود و بگویند مردم دیگر علاقه ای به نظام ندارند، از این رو تلاش می کنند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

رییس شورای سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: همه مطالبی که از سوی دشمنان نظام در فضای مجازی منتشر می شود در این راستا است که می خواهند نظام اسلامی را ناکارآمد نشان دهند و بگویند نظام اسلامی ایران به روز نیست و عقب مانده است و مردم را از حمایت از این نظام منصرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت اسلام و اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن عزت اسلام و اقتدار نظام است