مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-05سياسي

علمای پاکستان: امروز آزادیخواهان در هرکجای جهان مدیون امام خمینی (ره) بوده هستند


همایش مجازی با عنوان «امام خمینی و نهضت آزادی قدس» به اهتمام جامعه المصطفی العالمی شعبه پاکستان به مناسبت سی و دومین سالروز ارتحال معمار بزرگ انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ اندیشمندان دینی و علمای ارشد مذاهب اسلامی در پاکستان، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را مظهر شجاعت، ایستادگی و منبع الهام بخش برای ملت های مظلوم دانسته و تاکید کردند: امروز آزادیخواهان در هرکجای جهان مدیون امام خمینی (ره) بوده و ایشان را در مبارزه با زورگویی الگوی خود می دانند.

همایش مجازی با عنوان امام خمینی و نهضت آزادی قدس به اهتمام جامعه المصطفی العالمی شعبه پاکستان به مناسبت سی و دومین سالروز ارتحال معمار بزرگ انقلاب اسلامی برگزار شد.

اندیشمندان پاکستانی، رهبران احزاب مذهبی و و علمای وابسته به مذاهب اسلامی با حضور در این برنامه، ارادت قلبی خود را نسبت به امام خمینی (ره) ابراز داشته و فداکاری های ایشان در مبارزه با طاغوت، قدرت های استکباری، حمایت از مظلومین از جمله فلسطین و برائت از دشمنان امت اسلامی به ویژه رژیم صهیونیستی را مورد تمجید قرار دادند.

حجت الاسلام محمد حسین اکبر اکبر رییس موسسه منهاج الحسین در لاهور و عضو شورای دولتی ایدیولوژی اسلامی پاکستان در این وبینار گفت: تمام آزادی خواهان جهان مدیون امام راحل هستند، زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای پاکستان: امروز آزادیخواهان در هرکجای جهان مدیون امام خمینی (ره) بوده هستند

علمای پاکستان: امروز آزادیخواهان در هرکجای جهان مدیون امام خمینی (ره) بوده هستند