مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 خرداد 1400 ساعت 08:302021-06-05اقتصادي

امیدواری بازار به ادامه روند صعودی طلا


نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران غیرحرفه ای نشان داد خوش بینی بالایی نسبت به روند افزایشی این فلز ارزشمند در هفته جاری وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از تحلیلگران به این موضوع اشاره کرده اند که انتظار می رود آمار اقتصادی فشارهای تورمی را بالاتر ببرد.

با این حال این آمار به حدی نخواهند بود که بانک مرکزی آمریکا را وادار کنند سیاستهای انبساطی خود را به این زودی تعدیل کند.

جدیدترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکونیوز نشان داد تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران خُرد نسبت به قیمت طلا در هفته جاری خوش بین مانده اند.

با این حال احساس بدبینی رو به رشد است به طوری که بعضی از تحلیلگران هشدار دادند بازار در قیمت بالای 1900 دلار در هر اونس به نظر می رسد وضعیت بیش خرید پیدا کرده است.

مارک چندلر، مدیرکل شرکت بانوک برن گلوبال فارکس گفت: طلا پس از آمار اشتغال مایوس کننده ماه مه بهبود قوی را مشاهده کرده است.

با این حال در بهبود بیشتر قیمت تمایل بیشتری برای فروش خواهم داشت.

در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از تحلیلگران وال استریت 16 نفر شرکت کردند که از میان آنها، 11 نفر معادل 69 درصد به افزایش قیمت طلا و دو نفر معادل 13 درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری بازار به ادامه روند صعودی طلا

امیدواری بازار به ادامه روند صعودی طلا