مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 14:552021-06-04سياسي

28 خرداد عظمت و شکوه ایستادگی مردم نشان داده خواهد شد


نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ملت ایران در 28 خرداد بار دیگر عظمت و بزرگی خود را در منصه ظهور خواهد گذاشت، گفت: در 28 خردادماه بار دیگر عظمت و شکوه ایستادگی خود را نشان خواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی شیرازی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل در سخنانی با اشاره به اینکه امام راحل در مورد 15 خرداد فرمودند من برای همیشه این روز را عزای عمومی اعلام می کنم، اظهار کرد: 15 خرداد روز تاریخی برای ملت ایران در ادامه نهضت بود.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه امام راحل یک شخصیت عظیم النفسی بود، گفت: کسی که با تهذیب نفس خود به سوی خدا هجرت کند، دل خانه خدا می شود و قلب آرام می گیرد.

وی با بیان اینکه رفتار و گفتار امان خمینی الهی بود، افزود: امام مرد اخلاص بود و همه کارهای ایشان برای خدا بود و کسی که برای خدا حرکت کند، خداوند نیز او را یاری می کند.

شیرازی با بیان اینکه قلب امام قلب یک انسان کامل بود، ادامه داد: امام می دانست که در راهی که او آغاز کرده دشمنان علیه هدف، آرمان و راه او صف آرایی می کنند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با بیان اینکه تغییر یک نظام استکباری و یک نظام استبدادی به آسانی میسر نیست و با سختی و زندان و مصائب همراه است، گفت: امام وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 خرداد عظمت و شکوه ایستادگی مردم نشان داده خواهد شد

28 خرداد عظمت و شکوه ایستادگی مردم نشان داده خواهد شد