مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 12:102021-06-04بين الملل

تلاش عروس ترامپ برای جمع کردن گند پدر شوهرش


عروس ترامپ ریاست جمهوری ترامپ در ماه آگوست آینده را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روزنامه هیل، لارا ترامپ عروس دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا گزارش های منتشر شده در رسانه ها درباره ترامپ به نقل از برخی افراد نزدیک به ترامپ مبنی بر انتصاب وی به عنوان رییس جمهور آمریکا در ماه آگوست آینده را تکذیب کرد.

لارا ترامپ همسر پسر ترامپ گفت: تا جایی که من می دانم هیچ برنامه ای برای حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید در ماه آگوست وجود ندارد.

ولی شاید چیز دیگری وجود داشته باشد که من خبر ندارم .

پیش از این برخی رسانه ها گزارش دادند که دونالد ترامپ به نزدیکان خود می گوید که انتظار دارد با وجود شکست در انتخابات سال 2020، به عنوان رییس جمهور آمریکا در تابستان بازگردد.

به گفته مگی هابرمن خبرنگار نیویورک تایمز، ترامپ اخیراً نظریه توطئه ای را که در بین پیروان کیواِنان محبوب است طوطی وار تکرار کرده است: کیوانان در کنه خود یک تئوری توطئه فراگیر و بی اساس است که می گوید دونالد ترامپ دارد مخفیانه با نخبگان شیطان پرستی که کودکان را مورد آزار جنسی قرار می دهند و در دولت، بازار و رسانه ها رخنه کرده اند، می جنگد.

پیروان کیوانان باور دارند که این مبارزه نهایتا به روز حسابی ختم خواهد شد که در آن افراد سرشناسی نظیر هیلاری کلینتون دستگیر و اعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عروس ترامپ برای جمع کردن گند پدر شوهرش

تلاش عروس ترامپ برای جمع کردن گند پدر شوهرش