مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 11:302021-06-04سياسي

پادشاه مراکش وزرا را از حضور رسانه ای درباره انتخابات منع کرد


در آستانه انتخابات و پس از درخواست های احزاب مراکش در رسانه ها، پادشاه این کشور دستور داد پوشش رسانه ای فعالینت وزرای کابینه متوقف شود.

- در آستانه انتخابات و پس از درخواست های احزاب مراکش در رسانه ها، پادشاه این کشور دستور داد پوشش رسانه ای فعالینت وزرای کابینه متوقف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، محمد ششم، پادشاه مراکش دستور توقف پوشش رسانه ای تمامی فعالیت های وزرای کابینه سعدالدین العثمانی، نخست وزیر این کشور را صادر کرد.

این دستور در پی افزایش درخواست ها از سوی احزاب مراکش برای توقف پوشش رسانه ای فعالیت های وزرای العثمانی و ممانعت از بهره وری از آنها در تبلیغات انتخاباتی صادر شد.

العثمانی در ابتدای جلسه امروز کابینه فاش کرد: محمد ششم، پادشاه مراکش دستور دادند وزرا تا آخرین روز مسؤولیت خود در کابینه به ماموریت های خود به دور از رسانه ها عمل کرده و حضور در رسانه ها تنها به مسؤولان و کادر مسؤول این فعالیت ها محدود شود.

نخست وزیر مراکش در ادامهم گفت: هدف شخص پادشاه از این دستورالعمل ها این است که دولت بتواند با نزدیک شدن به زمان انتخابات، ضمن رعایت انصاف در حق دیگر احزابی که در کابینه حضور ندارند، به کار خود ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پادشاه مراکش وزرا را از حضور رسانه ای درباره انتخابات منع کرد

پادشاه مراکش وزرا را از حضور رسانه ای درباره انتخابات منع کرد