مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-04سياسي

حضور پرشور مردم در انتخابات اعتبار و اقتدار کشور را افزایش می دهد


حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، باعث افزایش اعتبار و اقتدارکشور می شود.

- به گزاشر رای دادن و حضور در انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی و کشور است ، تصریح کرد: صاحبان اصلی کشور، مردم هستند و برای تعیین سرنوشت خود باید در انتخابات شرکت کنند.

خاتمی با تاکید بر اینکه گلایه هایی از وضعیت موجود وجود دارد و برخی ناکارآمدی ها در کشور دیده می شود، ادامه داد: همه این گلایه ها، همه ما در کشتی انقلاب هستیم، پس باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در کشور ما همه مردم حق دادن رای دارند که باید همگان از این حق تعیین شده به نحو مطلوب استفاده کرده و سرنوشت خود و آینده کشور را رقم بزنند، ادامه داد: کاندیداهای انتخاباتی باید با ارائه برنامه مشخص برای حل مشکلات کشور، مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

خاتمی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد صالح، توانمند و مسئولیت پذیر که دارای برنامه کارشناسی شده و خوب باشند، می تواند مشکلات کشور را حل کند، افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، کاندیداها نباید با وعده های بی پایه به دنبال اخذ رای باشند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا، لزوم توجه به این انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به نقش موثر شوراها در شهر و روستا نبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در انتخابات اعتبار و اقتدار کشور را افزایش می دهد

حضور پرشور مردم در انتخابات اعتبار و اقتدار کشور را افزایش می دهد