مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-04سياسي

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در یاسوج+ تصاویر و فیلم


مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در یاسوج با حضور اقشار مختلف مردمی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج با حضور اقشار مختلف مردمی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در محل مصلای امام خمینی یاسوج برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضا ادیانی   ظهر امروز در آیین سالگرد رحلت امام خمینی در محل مصلای یاسوج اظهار کرد: امام با قیام خود یک ملت را به اوج عظمت و اقتدار رساند این قیام از دهه 30 آغاز و اوج آن 15 خرداد 42 بود که به تبعید و زندان ایشان منجر شد مبارزه ای که از سن بالا و در اوج سختی و مشقت صورت گرفت.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: وقتی امام سخن از مردم می گفت طبقات محروم و مستضعف جامعه مورد نظر بود و در اولین سالگرد گرامیداشت 15 خرداد فرمودند که در عاشورای خرداد گفتم با اتکای به مردم شاه را بیرون می کنم و همگان بدانند 15 خرداد برای اسلام و برای این بود اسلام حاکم شود و امروز مرفهان بی درد به دنبال گرفتن جایگاه ها هستند و تا روزی که من هستم اجازه نمی دهم طبقات مرفه امور را به دست گیرند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: امام در برابر مخالفان آخوند سیاسی می فرماید آخوند سیاسی جرم نیست بلکه آخوند نباید درباری باشد امام دین و سیاست را همراه با هم می خواست و اعتقادی به جدایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در یاسوج+ تصاویر و فیلم

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در یاسوج+ تصاویر و فیلم