مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-04بين الملل

درخواست فائوچی برای انتشار سوابق پزشکی کارمندان لابراتوار ووهان


کارشناس ارشد بیماری های واگیردار آمریکا از دولت چین خواسته تا سوابق پزشکی 9 تن از کارمندان لابراتوار ووهان را که بیماریشان ممکن است سرنخی کلیدی درباره سرمنشا کرونا باشد، - کارشناس ارشد بیماری های واگیردار آمریکا از دولت چین خواسته تا سوابق پزشکی 9 تن از کارمندان لابراتوار ووهان را که بیماریشان ممکن است سرنخی کلیدی درباره سرمنشا کرونا باشد، ارائه کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فایننشال تایمز، دکتر آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری های واگیردار آمریکا گفت: مایلم سوابق پزشکی سه تن از افرادی را که گزارش شده در 2019 بیمار شدند، ببینم.

آیا آنها واقعا بیمار شدند و اگر چنین باشد، با چه عاملی بیمار شده بودند؟ منشا ویروس کرونا به شدت مورد بحث است و آژانس های اطلاعاتی آمریکا همچنان در حال بررسی گزارش هایی هستند که کارشناسان در یک لابراتوار ویروس شناسی در ووهان چین در 2019 و یک ماه پیش از بروز نخستین موارد کووید-19 به شدت بیمار شده بودند.

دانشمندان چینی و مقام های این کشور بارها فرضیه نشت این ویروس را از این لابراتوار رد کرده و می گویند این ویروس ممکن است پیش از آنکه در ووهان پیدایش شود در مناطق دیگر هم وجود داشته و شاید حتی از طریق حمل و نقل مواد غذایی یخ زده یا تجارت حیوانات به چین وارد شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فائوچی برای انتشار سوابق پزشکی کارمندان لابراتوار ووهان

درخواست فائوچی برای انتشار سوابق پزشکی کارمندان لابراتوار ووهان