مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 00:152021-06-03ورزشي

جامانده ها از سیل تقدیر و تشکر برای کسب مدال تاریخی وزنه برداری زنان


در شرایطی که وزنه برداری زنان با کسب اولین مدال در رده جهانی بر سر زبان ها افتاده است نباید تلاش افرادی که از ابتدای این  راه بودند اما اکنون با فدراسیون همکاری ندارند، - در شرایطی که وزنه برداری زنان با کسب اولین مدال در رده جهانی بر سر زبان ها افتاده است نباید تلاش افرادی که از ابتدای این  راه بودند اما اکنون با فدراسیون همکاری ندارند، نادیده گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان 2021 برای وزنه برداری زنان ایران بسیار خوش یمن بود و یکتا جمالی با کسب سه مدال برنز نام خود را به عنوان اولین دختری که در رده جهانی صاحب مدال وزنه برداری شده است، در تاریخ ثبت کرد.

همچنین این اتفاق تاریخی باعث شده، وزنه برداری زنان بیش از هر زمان دیگری این روزها بر سر زبان ها بیفتد.

این مدال در شرایطی گرفته شد که اکبر خورشیدی به عنوان مشاور فنی تیم زنان، از زمانی که در کنار دختران وزنه بردار قرار گرفت، زحمت زیادی کشیده است.

مریم منظمی نایب رییس بانوان فدراسیون و معصومه بابایی که در این مسابقات مربی تیم بود، هر کدام در جایگاه خود تلاش هایی را در این مسیر داشتند.

اما نکته این است در مسیری که وزنه برداری زنان ایران آغاز کرد تا امروز مدال آور باشد، افراد زیادی زحمت کشیدند و با سختی ها و موانع جنگیدند که اکنون در روزهای خوشی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامانده ها از سیل تقدیر و تشکر برای کسب مدال تاریخی وزنه برداری زنان

جامانده ها از سیل تقدیر و تشکر برای کسب مدال تاریخی وزنه برداری زنان