مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 17:352021-06-03اقتصادي

فرایند اعزام کامیون به بندر امام خمینی (ره) تسهیل می شود


معاون دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته، فرایند اعزام کامیون به بندر امام خمینی (ره) برای جابجایی کالای اساسی تسهیل می شود.

- ، پیمان مقدم شامگاه پنج شنبه در جریان سفر به استان خوزستان و ضمن بازدید از پایانه بار بندر امام خمینی (ره) و فرایند بارگیری در این بندر و در جلسه تسریع در حمل کالای اساسی که با حضور تشکل های صنفی رانندگان در محل پایانه بار بندر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: امسال حمل کالاهای اساسی با برداشت محصولات کشاورزی همراه شد و هم حجم محصولات کشاورزی قابل مقایسه با سال های گذشته نیست.

وی به تصمیم اخیر سازمان مبنی بر افزایش 30 درصدی سهمیه سوخت برای ناوگان حامل کالای اساسی اشاره کرد و افزود: بیش از 60 درصد کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) جابه جا می شود و تسریع و تسهیل فرایند اعزام کامیون به این بندر در دستور کار سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای قرار دارد.

وی اظهار کرد: پرداخت کرایه رانندگان در مقصد از سوی صاحبان کالا، مورد تأکید سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای است و این موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گرفته است.

معاون دفتر حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: برگزاری جلسه با صنف رانندگان به منظور جذب کامیون برای جابه جایی کالای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند اعزام کامیون به بندر امام خمینی (ره) تسهیل می شود

فرایند اعزام کامیون به بندر امام خمینی (ره) تسهیل می شود