مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-03حوادث

انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران جهت مهار حریق پالایشگاه


معاون بهره برداری شرکت فاضلاب تهران از انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 360 لیتر در ثانیه برای مهار آتش سوزی روز گذشته پالایشگاه تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی احتشامی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران با ظرفیت 360 لیتر در ثانیه برای مهار آتش سوزی روز گذشته پالایشگاه تهران خبر داد.

احتشامی با بیان اینکه پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران روزانه از ساعت 8 تا 18 در اختیار پالایشگاه نفت قرار می گیرد، افزود: عصر روز چهارشنبه 12 خردادماه به درخواست پالایشگاه تهران مجدداً پساب از ساعت 19 و 30 دقیقه با ظرفیت 360 لیتر در ثانیه (حداکثر ظرفیت قابل پذیرش توسط پالایشگاه) پمپاژ شد و تا ساعت 21 و 45 دقیقه به طول انجامید.

معاون بهره برداری شرکت فاضلاب تهران با اشاره به اعلام تکمیل ظرفیت ذخیره پالایشگاه از سوی این مجموعه و توقف ادامه پمپاژ، یادآور شد: ظرفیت انتقال و پمپاژ تصفیه خانه 800 لیتر در ثانیه است.

بر اساس قرارداد منعقد شده در سال 1394، سالانه 20 میلیون مترمکعب پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران از طریق خط انتقال پالایشگاه با طول 3500 متر و قطر 800 میلی متر از محل کانال خروجی تصفیه خانه به پالایشگاه نفت تهران تحویل داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران جهت مهار حریق پالایشگاه

انتقال پساب تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران جهت مهار حریق پالایشگاه