مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-03سياسي

امام(ره) باایمان کامل به خدا سیاست های دنیا را تحت تاثیر قرار داد


اسقف اعظم خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه گفت: امام خمینی (ره) با ایمان کامل خود بخدا تمام سیاست های دنیا وخاورمیانه را تحت تاثیر قرار داد.

- ارومیه - اسقف اعظم خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه گفت: امام خمینی (ره) با ایمان کامل خود بخدا تمام سیاست های دنیا وخاورمیانه را تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، توماس میرم ظهر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام خمینی (ره) اقلیت های مذهبی را گرامی می داشتند، افزود: اقلیت ها مذهبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با آرامش در کنار سایر اقوام و ادیان زندگی کرده اند.

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام راحل عنوان کرد: دو اتفاق مهم هیچ وقت از یادها نمی رود، روزی که امام وارد ایران شد و روزی که به ملکوت اعلی پیوستند.

میرم با اشاره به اینکه روحانیت در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: ایمان به خدا و اعتقاد به اینکه جز او قدرت بزرگی نیست یعنی پیدا کردن قدرت عظیمی که جهان را متوجه خود می سازد و امام خمینی (ره) با ایمان کامل خود به خدا تمام سیاست های دنیا و خاورمیانه را تحت تأثیر قرار داد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اعتقاد و ایمان کامل به خدا، ایمان به راه و هدف و ایما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام(ره) باایمان کامل به خدا سیاست های دنیا را تحت تاثیر قرار داد

امام(ره) باایمان کامل به خدا سیاست های دنیا را تحت تاثیر قرار داد