مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-03سياسي

نظر نماینده آبادان درباره نصب گیت های ورود و خروج در آبادان


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره نصب گیت های ورود و خروج به شهر آبادان، گفت: من در این زمینه برای 2 بار از وزیر اقتصاد طرح سوال داشتم که باید گمرکات و تشریفات گمرکی بیرون از منطقه آزاد باشد و دوم این که مناطق آزاد باید تشریفات خروج کالای .

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباره نصب گیت های ورود و خروج به شهر آبادان، گفت: من در این زمینه برای 2 بار از وزیر اقتصاد طرح سوال داشتم که باید گمرکات و تشریفات گمرکی بیرون از منطقه آزاد باشد و دوم این که مناطق آزاد باید تشریفات خروج کالای خود را بر اساس قانون و مقررات منطقه آزاد اروند انجام دهند.

جلیل مختار در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مهمترین عملکرد انجام شده در این دوره، بحث تکمیل جاده اروندکنار به آبادان است که ردیف ملی نداشت اما با پیگیری های انجام شده از طریق ماده 23 برنامه و بودجه کشور در ردیف ملی قرار گرفت.

امسال نیز در سه محوریت و سه فاز، فعالیت در این زمینه آغاز شده است.

این جاده، 30 سال بلاتکلیف بود و به عنوان جاده مرگ لقب داشت.

جاده خضر نبی نیز که بسیار باریک بود، چهار متر تعریض شد که در فاز اول، هشت کیلومتر انجام شد، در فاز دوم نیز پنج کیلومتر در حال انجام است و در فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر نماینده آبادان درباره نصب گیت های ورود و خروج در آبادان

نظر نماینده آبادان درباره نصب گیت های ورود و خروج در آبادان