مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 22:052021-06-02سياسي

تلاش برای رفع تنش آبی در 114 روستای مسجدسلیمان


نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از 702 روستای استان خوزستان که دچار تنش آبی هستند، 114 روستا در حوزه انتخابیه بنده قرار دارد که خوشبختانه بخش اعظمی از آن تامین اعتبار شده است و در مرحله شروع کار قرار دارد.

- ایسنا/خوزستان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: از 702 روستای استان خوزستان که دچار تنش آبی هستند، 114 روستا در حوزه انتخابیه بنده قرار دارد که خوشبختانه بخش اعظمی از آن تامین اعتبار شده است و در مرحله شروع کار قرار دارد.

علیرضا ورناصری در نشست مجمع نمایندگان خوزستان با اصحاب رسانه که شامگاه 12 خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: حوزه انتخابیه بنده دارای هشت شهر و هزار و 265 روستا است که فکر می کنم بزرگترین حوزه انتخابیه استان است.

این حوزه متاسفانه در سطح استان خیلی مظلوم و محروم است و در مجلس و مجمع نیز با خودم خیلی کلنجار می روم که دوستانم برای احیای بیمارستان جدید تلاش می کنند ولی من به دنبال ایجاد جاده و برق رسانی و .

هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: در یک سال گذشته کارهایی در حوزه انتخابیه من انجام شد که پس از 42 سال برای اولین بار بود؛ بحث فاضلاب مسجدسلیمان که تبدیل به آرزو شده بود، برای آن بودجه 400 میلیارد تومانی برآورد شد و کلنگ آن هفته آینده به زمین زده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای رفع تنش آبی در 114 روستای مسجدسلیمان

تلاش برای رفع تنش آبی در 114 روستای مسجدسلیمان