مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-02اقتصادي

شیلات و دامپروری های استان در اولویت عدم قطع برق


استاندار قم دستور داد شیلات و دامپروری های استان در اولویت عدم قطع برق قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مدیریت مصرف برق در بخش کشاورزی یکی از مباحث نشست امروز مشاعی مورد استفاده قرار می گیرد وارد کند.

همچنین رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز که به صورت ویدئوکنفرانسی در این نشست حاضر بود با اشاره به حساسیت خاص بخش کشاورزی تصریح کرد: نگاه ما به کشاورزی، یک نگاه بخش محور نیست، چراکه این عرصه به واقع نیازمند نگاه خاص و دارای حساسیت خاص است.

عباس پورمیدانی اضافه کرد: نظر کارشناسان بر آن است که برق حدود 20 چاه کشاورزی در استان و ایستگاه های پمپاژ مرتبط با آن ها به دلیل استفاده تعداد قابل توجهی از کشاورزان نباید قطع شود، ضمن آن که شیلات و گلخانه ها هم از جمله موارد اولویت دار موضوع کشاورزی است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: اولویت های حوزه کشاورزی استان در سه گروه به شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام خواهد شد تا إن شاء الله این اولویت ها در لیست خاموشی ها قرار نگیرند.

در عین حال مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز درباره مصرف برق حوزه کشاورزی تصریح کرد: انتظار ما آن است که بخش کشاورزی استان نیز همانند بخش صنعت، نسبت به مدیریت سهمیه برق خود اهتمام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیلات و دامپروری های استان در اولویت عدم قطع برق

شیلات و دامپروری های استان در اولویت عدم قطع برق