مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 09:452021-06-02اقتصادي

وزارت نیرو طلب نیروگاه های کوچک را نمی دهد


رییس انجمن نیروگاه های برق مقیاس کوچک کشور با انتقاد از اینکه وزارت نیرو بدهی خود به نیروگاه ‎ها را پرداخت نمی کند، گفت: نیروگاه های کوچک بخش خصوصی واقعی برای هر مگاوات برق یک میلیارد و 300 میلیون تومان از توانیر طلب برق دارند.

- ایسنا/اصفهان رییس انجمن نیروگاه های برق مقیاس کوچک کشور با انتقاد از اینکه وزارت نیرو بدهی خود به نیروگاه ‎ها را پرداخت نمی کند، گفت: نیروگاه های کوچک بخش خصوصی واقعی برای هر مگاوات برق یک میلیارد و 300 میلیون تومان از توانیر طلب برق دارند.

سید احسان صدر، امروز (چهارشنبه-12 خرداد) در نشستی با موضوع عدم توجه مدیران وزارت نیرو به مقوله تولید و پیامدها و خسارات ناشی از قطعی برق گسترده در کشور که با حضور برخی از اعضای انجمن نیروگاه های تولید پراکنده کشور و استان اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه مشکل نیروگاه ها مشکل صنایع کوچک و متوسط است، اظهار کرد: بسیاری از صنایع کوچک و متوسط بیش از قیمت تمام شده کالا و خدمات خود هزینه می کنند و اگر برق آنها قطع شود تولید خود را به طور کامل از دست می دهند.

وی با بیان اینکه با افزایش دمای هوا در مرداد ماه اوضاع تامین برق کشور بدتر خواهد شد، توضیح داد: اگر برق کارخانه و صنعتی، سه نوبت کاری در طول سال قطع شود، معادل کل هزینه برقی است که در طول سال پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو طلب نیروگاه های کوچک را نمی دهد

وزارت نیرو طلب نیروگاه های کوچک را نمی دهد