مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 خرداد 1400 ساعت 07:552021-06-02حوادث

حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان مرکز استان سیستان و بلوچستان بر لزوم حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی، از تلاش های شبانه روزی این فرماندهی در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مهدی شمس آبادی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  با اشاره به اینکه امروز پیشگیری از وقوع جرم یکی از الویت های دستگاه قضا و صورت گرفته است.

در ادامه  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان، ابراز داشت: پلیس و دستگاه قضا در برقراری نظم و امنیت و اجرای عدالت مکمل یکدیگرند و وظیفه همه ما برخورد قاطع و قانونی با مخلان آرامش جامعه و مجرمان است.

محمود سعادتی افزود: حاصل تلاش های مشترک و شبانه روزی دستگاه قضا و نیروی انتظامی، برقراری امنیت توسعه یافته و پایدار است و امروز نتیجه این فداکاری ها و ایثارگری ها از دید امت انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی پوشیده نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان مرکز استان با قدردانی از تعامل شایسته دستگاه قضایی با پلیس در شهرستان زاهدان، خاطرنشان کرد: امنیت یکی از اساسی ترین نیازهای بشر برای حفظ رشد و پویایی جامعه است و این مهم جز با مشارکت همه نهادها و دستگاه ها و همچنین آحاد مختلف اجتماع حاصل نخواهد شد و در این زمینه پلیس و دستگاه قضا در نوک پیکان برقراری نظم و آرامش عمومی و مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی

حمایت دستگاه قضا از نیروی انتظامی